Politica de confidențialitate

Cine suntem

SSAB IMPEX S.R.L., cu sediul in Bacau, str. Calea Republicii nr. 159, jud. Bacau, inregistrata la Oficiul National al Registrului Comertului sub nr. J4/150/1996, CUI RO8124543, (denumita in continuare „Societatea” sau „Platforma” sau „Operatorul”) este operator de date cu caracter personal.

Prezenta politica are rolul de a informa persoanele vizate cu privire la conditiile in care sunt procesate datele cu caracter personal de catre Platforma. Aceasta politica este valabila pentru toate activitatile specifice ale societatii realizate prin intermediul site-ului nostru.

Folosirea serviciilor oferite de Societate se poate face doar dupa luarea la cunostinta a acestor politici.

Platforma nu este destinata minorilor sub 16 ani si nu poate fi utilizata de acestia.

Definitii

In cadrul prezentei politici, termenii mentionati vor avea sensurile specificate mai jos:

Date cu caracter personal ale persoanei vizate” – orice informatie referitoare la o persoana care poate fi identificata direct sau indirect din aceste informatii (de ex. nume, prenume, adresa de e-mail, cont bancar);

Autoritate de supraveghere – inseamna o autoritate publica independenta instituita de un stat membru avand competenta de supraveghere a protectiei datelor cu caracter personal din UE in a carei jurisdictie isi are sediul si efectueaza prelucrarea datelor cu caracter personal Platforma, in calitate de operator, sau persoana imputernicita de catre Platforma;

Prelucrareinseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea;

Operator” – persoana juridica, cum este in situatia de fata Platforma, sau persoana fizica care, singura sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

Consimtamant” al persoanei vizate – inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

„Incalcarea securitatii datelor cu caracter personal” – inseamna o incalcare a securitatii care duce, in mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizata a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea;

”Regulament” – inseamna Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.

Prevederi cu caracter general

Intrucat pretuim confidentialitatea informatiilor Dvs., Operatorul se obliga sa respecte dispozitiile prezentei politici, precum si prevederile mentionate in Regulament si normele prevazute in dreptul intern in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, securitatea si confidentialitatea acestora.

In cazul in care vom modifica aceasta politica, va vom anunta pe aceasta pagina si va vom informa (ex. prin e-mail sau prin intermediul Platformei).

Obiectul, durata, natura, scopul, tipul de date cu caracter personal Prelucrate

Datele personale inseamna orice date sau informatii care ne ajuta sa va putem identifica direct (exemplu: numele, prenumele dvs.) sau indirect (exemplu: in functie de profilul pe care il cream pentru a va transmite oferte personalizate). Anumite informatii sunt mai putin evidente (cum ar fi preferintele si obiceiurile dvs. la cumparaturi, IP-ul computerului dvs.), dar asociate cu persoana dvs., ne ajuta sa va putem identifica. Astfel, toate acestea se circumscriu notiunii de ”date personale”.

Datele sensibile se refera la date care includ detalii despre rasa sau etnia dvs., convingeri religioase sau filosofice, viata sexuala, orientarea sexuala, opiniile politice, apartenenta la sindicate, informatii despre sanatatea dvs. si date genetice si biometrice. Nu colectam nicio informatie despre convingeri, viata sau orientarea sexuala, opiniile politice, apartenenta la sindicate, informatii despre sanatate, date genetice sau biometrice sau despre infractiuni.

Date pe care le primim direct de la Dvs

Cand ne contactati prin intermediul Platformei Atunci cand ne contactati prin formularul de contact din cadrul Platformei, vom prelucra urmataarele date:

nume;

e-mail;

telefon;

 

Temeiul prelucrarii este stabilirea unei relatii contractuale.

Cand faceti plata unei facturi aferente serviciilor prestate de catre noi De fiecare data cand efectuati o plata catre noi putem prelucra urmatoarele date:

nume si prenume;

adresa;

cont bancar sau numar de card;

Cand faceti plata cumparaturilor prin utilizarea cardului bancar, Societatea nu va procesa detaliile pentru autorizarea platii. Aceste date vor fi procesate doar de catre entitatea de autorizare a tranzactiei sau de catre o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, despre a carei identitate veti fi informat, anterior introducerii efective a detaliilor cardului pe care il folositi pentru plata online. In acest sens se prelucreaza doar urmatoarele date pe care le trimitem catre partenerul de autorizare a platilor/ tranzactiilor online:

nume, prenume;

data initierii tranzactiei, data finalizarii;

situatie plata (plata efectuata/ neefectuata);

suma tranzactionata (dupa caz).

Temeiul prelucrarii este executarea contractului.

In cazul unor retururi/ anularii comenzii, colectam si prelucram, in vederea restituirii banilor plati pentru produsele returnate/ comenzile anulate:

IBAN-ul si banca la care aveti deschis contul bancar

Temeiul prelucrarii este executarea contractului.

Livrare produse Vom livra produsele comandate prin intermediul partenerilor nostri cu care vom partaja:

nume, prenume;

adresa de livrare;

telefon;

valoarea sumei platibila.

Temeiul prelucrarii este executarea contractului.

Campanii promotionale Pentru campaniile online derulate pe Platofrma putem colecta, in functie de specificul campaniei, urmatoarele date necesare participarii dvs.:

nume si prenume;

adresa de e-mail; si/sau

data nasterii; si/sau

numar de telefon.

 

Temeiul prelucrarii este consimtamantul.

Contabilitate si raportari Prelucram datele dvs. (cele indicate in facturile fiscale) pentru mentinerea evidentelor contabile, pentru auditarea financiara anuala, precum si pentru depunerea declaratiilor fiscale si contabile la autoritatile fiscale.

 

Temeiul prelucrarii este relatia contractuala si obligatia legala.

Apararea drepturilor in justitie Atunci cand ne aparam drepturile in justitie pentru recuperarea unor sume datorate sau cand ne protejam interesele impotriva unor pretentii / reclamatii nejustificate, vom prelucra datele dvs. (furnizate noua de catre Dvs) necesare formularii unor actiuni in instanta, altor cereri si documente specifice.

 

Temeiul prelucrarii este interesul nostru legitim.

Proceduri in fata autoritatilor Atunci cand suntem obligati conform unor prevederi legale, vom furniza autoritatilor si institutiilor competente datele pe care le detinem si care ne-au fost solcitate in mod legal.

 

Temeiul prelucrarii este obligatia legala.

Date colectate in mod automat
Crearea de profiluri de client in scop de marketing direct In functie de interactiunile si comportamentul dvs. in Platforma, putem colecta si prelucra prin intermediul partenerilor nostri (e.g Google) datele pentru a crea profilul dvs. de client in vederea transmiterii ulterioare de oferte personalizate sau plasarea de anunturi promotionale (prin Google sau Facebook).

In vederea profilarii putem prelucra urmatoarele date:

pe baza comportamentului dvs. de navigare pe site ex.: obiecte vizualizate;

pe baza datelor demografice: varsta, sex, oras;

pe baza istoricului de activitate si a valorii monetare.

Este important sa retineti ca va puteti opune oricand profilarii prin simpla informare a noastra cu privire la targetarea reclamei pe Facebook si Google.

Temeiul prelucrarii este consimtamantul. Este important sa retineti ca va puteti retrage consimtamantul oricand.

Date colecatate prin intermediul tehnologiei cookie Atunci cand vizitati Platforma ca vizitator sau va autentificati in contul de client, colectam cu ajutorul cookie-urilor si date obtinute de la computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv utilizat de dvs. („dispozitivul”), informatii cu care va putem identifica online („identificatori online”) si pe care le utilizam la profilare in scop de marketing direct:

Adresa IP;

Browser-ul de internet pe care il utilizati si versiunea sistemului de operare al dispozitivului;

Date de protocol HHTP/HTTPS;

Durata vizitei/ activitatii dvs. pe website-ul Platformei;

Locatia generala a dispozitivului (daca este activata geo-localizarea) de pe care va conectati la site-ul Platformei.

Este foarte important de stiut ca majoritatea dispozitivelor va ofera optiunea de a dezactiva serviciile de geo-localizare chiar din setarile dispozitivului respectiv.

„Cookie-uri” – sunt fisiere pe care un server le trimite dispozitivului dvs., plasate pe site-ul Platformei sau prin descarcare. Modalitatea in care prelucram cookie-uri sunt detaliate in Politica de utilizare a cookies, disponibila pe website-ul Platformei.

Temeiul prelucrarii este consimtamantul. Este important sa retineti ca va puteti retrage consimtamantul oricand.

Publicitate Pe baza navigarilor si comportamentului dvs. in Platforma, monitorizat prin cookie-uri, va putem furniza reclame on-line la unele dintre serviciile noastre care va pot interesa. Pe baza informatiilor despre navigarea dvs. in Platforma, va putem incadra intr-un grup de interes cu alti clienti similari, ca si comportament de navigare si va vom livra astfel reclame (bannere) pe baza acelor interese.

Puteti refuza setarea unui modul cookie prin functia browser-ului care dezactiveaza in general setarea automata de module cookie. Puteti, de asemenea, dezactiva modulele cookie pentru serviciile publicitare ale unui furnizor servicii browser (de ex. Google), setand browser-ul dvs. in asa fel incat modulele cookie ale domeniului respectiv sa fie blocate. Optiunea de a renunta la publicitatea comportamentala on-line nu va opri afisarea reclamelor generale, care nu sunt individualizate in functie de interesele dvs.

Temeiul prelucrarii este consimtamantul. Este important sa retineti ca va puteti retrage consimtamantul oricand.

Oferte personalizate Putem utiliza adresa dvs. de e-mail si numarul de telefon mobil pentru crearea de liste de clienti, iar apoi vom folosi datele codificate din aceasta lista pentru a corela datele dvs. (si ale altor clienti dintr-un grup de interes) cu datele persoanelor de pe Facebook, pentru a transmite, pe acest canal, catre contul dvs. de Facebook, oferte personalizate prin reclame tinta.

In plus, pe website-ul Platformei putem utiliza si serviciile Facebook de audienta personalizata creata cu ajutorul datelor pixelului dvs. Cu ajutorul acestui serviciu oferit de Facebook, Platforma, impreuna cu ajutorul Google, poate identifica faptul ca ati dat click pe anuntul nostru publicitar din Facebook si ati fost redirectionat catre site-ul Platformei. Datele colectate cu Facebook servesc exclusiv la intocmirea de statistici privind succesul si utilizarea campaniilor noastre publicitare pe Facebook.

Separat, daca ne veti aprecia pagina de Facebook prin acordarea unui „Like”, putem primi aceste informatii fara a le utiliza altfel decat pentru a putea comunica cu dvs. si, eventual, pentru a va transmite unele oferte personalizate prin contul dvs. de Facebook pe baza de audiente personalizate.

Temeiul prelucrarii este consimtamantul pe care ni l-ati acordat, cel mai probabil prin intermediul unui pop-up, e-mail sau sms. Este important sa retineti ca va puteti retrage consimtamantul oricand.

Publicitate comportamentala on-line Pe baza navigarilor si comportamentului tau in Platforma, monitorizat prin cookie-uri, iti vom furniza reclame on-line la unele dintre produsele noastre care te pot interesa. Daca nu doresti sa participi la monitorizarea prin cookie-uri in scopul transmiterii de reclame (bannere) on-line pe baza intereselor tale, poti refuza setarea in acest sens a unui modul cookie prin setarea browser-ului care dezactiveaza in general setarea automata de module cookie. Poti de asemenea, dezactiva modulele cookie pentru serviciile publicitare ale unui furnizor servicii browser (de ex. Google), setand browser-ul tau in asa fel incat modulele cookie ale domeniului respectiv sa fie blocate. Poti face asta foarte usor din urmatoarea pagina www.youronlinechoices.com/ro/optiunile-mele. Optiunea de a renunta la publicitatea comportamentala on-line nu va opri afisarea reclamelor generale, care nu sunt individualizate in functie de interesele tale.

Temeiul prelucrarii este interesul nostru legitim pentru promovarea bunurilor noastre.

Securitate si mentenanta website In mod normal utilizam urmatorii identificatori online pentru mentenanta si securizarea website-ului Platformei:

Adresa IP;

Browser-ul de internet pe care il utilizati si  versiunea sistemului de operare al dispozitivului cu care va conectati;

Date de protocol HHTP/HTTPS;

Locatia dispozitivului (daca este activata geo-localizarea) de pe care va conectati la site-ul Platformei.

Aceste date sunt prelucrate pentru a asigura buna functionare a website-ului, respectiv:

afisarea corecta a continutului;

retinerea datelor dvs. de autentificare (atunci cand ne solicitati);

imbunatatirea website-ului Platformei;

parametrarea dispozitivului de pe care va conectati/ autentificati la cerintele site-ului Platformei.

asigurarea securitatii website-ul si asigurarea protectiei impotriva fraudei sau a oricarei brese de securitate IT in ceea ce priveste Platforma.

identificarea si remedierea defectiunilor care impiedica utilizarea website-ului nostru sau ale contului dvs. de client.

Temeiul prelucrarii este interesul nostru legitim pentru implementarea, parametrarea si mentinerea masurilor de securitate a website-ului/lor Platformei.

Date primite de la terti
In cazul in care veti fi directionat pe pagina noastra prin intermediul unei platforme terte de promovare Putem colabora cu societati specializate ce efectueaza activitati de promovare a produselor si/sau a site-ului nostru (activitate generare lead-uri). In cazul in care veti naviga pe site-ul nostru ca urmare a activitatii de promovare efecuate de catre acest tip de societati, putem primi codul de urmarire a clientului care identifica sursa lead-ului.

 

Temeiul prelucrarii este interesul nostru legitim de a creste masa de clienti.

 

Cat timp va prelucram datele

Platforma prelucreaza datele dvs. pentru perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate si conform politicilor noastre de retentie a datelor personale. In anumite cazuri, unele prevederi legale ne pot impune sau permite pastrarea datelor pentru o perioada mai indelungata.

Perioada de pastrare a datelor depinde in principal de urmatoarele:

  • pentru perioada de care avem nevoie de datele dvs. pentru a va oferi serviciile si a ne indeplini obligatiile fata de dvs., precum si pentru scopurile mentionate mai sus in prezenta Politica;
  • daca aveti un cont de client deschis pe Platforma sau daca sunteti clientul nostru, vom pastra datele dvs. cat timp acest cont de client este activ, dar nu mai mult de 5 (cinci) ani de la data ultimei autentificari in cont sau ultimei activitati din Platforma; va putem notifica inainte de a inchide contul dvs. de client si a sterge toate datele asociate acestui cont de client;
  • daca v-ati exprimat consimtamantul pentru prelucrarea datelor pentru o perioada mai mare, vom mentine datele pe toata aceasta perioada, cu exceptia cazului in care va retrageti intre timp consimtamantul;
  • obligatiile legale sau contractuale ne impun pastrarea datelor dvs. pentru o anumita perioada de timp, de exemplu perioadele prevazute de lege pentru apararea drepturilor noastre in justitie (cu titlu general, o perioada care sa acopere prescriptia).

Ca regula generala, pastram datele Dvs pentru o perioada de 3 ani de la data colectarii sau pentru o perioada mai mai mare atunci cand legea ne obliga (ex. documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara se pastreaza in arhiva entitatilor timp de 10 ani).

Pentru scopurile pentru care ne-ati oferit consimtamantul la prelucrarea datelor, evidentiate in tabelul de mai sus, vom prelucra datele dvs. cu privire la respectivul scop pana cand va retrageti consimtamantul privind prelucrarea in scopul respectiv, cu exceptia cazului in care suntem obligati sa mentinem aceste date pentru o perioada mai lunga de timp potrivit legii, pentru raportari la autoritatile publice sau pentru a ne apara drepturile in justitie.

Va informam ca ne bazam pe consimtamantul dvs. atunci cand prelucram datele dvs. pentru a va transmite:

  • oferte personalizate pe baza de publicitate comportamentala online;
  • oferte personalizate bazate pe profilarea pe care o facem in scop de marketing direct, prin canalele de comunicare sms, email si notificari push-up;
  • oferte bazate pe audientele personalizate (pe liste de clienti) in Facebook.
Cui putem dezvalui datele

Datele dvs. personale pot fi transmise catre societatile din grupul nostru si pot fi prelucrate de partenerii nostri de incredere pentru a va fi furnizate serviciile.

Pentru a livra serviciile in Platforma, vom partaja datele dvs. cu partenerii nostri de incredere. Selectam foarte atent partenerii si furnizorii care efectueaza, in numele nostru, operatiuni suport activitatii noastre. Impartasim cu acestia doar datele personale necesare realizarii activitatilor specifice pe care le incredintam acestora.

Atunci cand externalizam anumite activitati catre partenerii nostri de incredere, depunem toate eforturile rezonabile pentru a verifica, in prealabil, daca acestia asigura protectia datelor dvs. prin masuri stricte de securitate a datelor si vom incheia cu fiecare contracte de prelucrare a datelor.

In detaliu, putem transmite pe viitor unele date catre terte parti (furnizorii si partenerii nostri) pentru realizarea functiilor si serviciilor necesare operarii activitatilor Platformei, cum ar fi:

  • furnizorul serviciilor de comunicari si transmiteri corespondenta pe e-mail situat in SUA, care detine certificarea Privacy Shield (Scutul de Confidentialitate UE-SUA); In cazul in care veti folosi mailchimp sau alt furnzor similar pentru mailuri
  • curieri terti autorizati de noi sa livreze produsele cumparate;
  • procesatorii de plati care sunt autorizati de noi sa intermedieze platile;

Impartatim datele dvs. cu partenerii nostri si in scopuri de marketing sau pentru a putea efectua marketing

Pentru a va oferi servicii personalizate intereselor si preferintelor dvs., putem prelucra anumite date cu unii parteneri care ne ajuta sa va adresam ofertele personalizate, cum ar fi: (i) prelucrarea datelor prin platforma Facebook pentru a va transmite oferte personalizate prin reclame tinta cu ajutorul functiei de audiente personalizate pe liste de clienti, sau (ii) prelucrarea datelor pentru a va transmite ofertele personalizate bazate pe publicitatea comportamentala online derulate cu Google AdWords.

Transmiterea datelor catre autoritati si institutii publice sau organe judiciare

Putem transmite unele din datele dvs. personale autoritatilor sau institutiilor publice competente, atunci cand ne impune legea (de ex. investigarea fraudelor; prevenirea spalarii banilor; depunerea declaratiilor, situatiilor financiare la autoritatile fiscale etc.) sau putem transmite aceste date catre instantele judiciare atunci cand ne aparam in justitie sau in fata altor autoritati publice.

Accesul auditorilor si consultantilor

Putem transmite unele din datele dvs. personale furnizorilor de servicii de contabilitate, juridice, resurse umane, audit, servicii bancare.

Transferuri internationale

Ca regula, datele dvs. nu sunt stocate intr-o tara situata in afara Uniunii Europene sau Spatiului Economic European („SEE”). Totusi, unele date pot fi transferate catre partenerii nostri care ne ajuta sa operam activitatile Platformei si sunt situati in afara spatiului Uniunii Europene. Insa, cu fiecare dintre acesti parteneri vom depune eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca exista masuri adecvate de protectie a datelor.

Mai exact, putem folosi furnizori de servicii care ne ajuta sa va transmitem informari pe e-mail si, desi sunt situasi pe teritoriul SUA (in afara spatiului UE), detin certificarea Privacy Shield (Scutul de Confidentialitate UE-SUA) la sectiunea non-HR, asigurand astfel un nivel adecvat de securitate a datelor, recunoscut de Comisia Europeana.

Atunci cand putem sa va transmitem oferte personalizate prin reclame tinta apelam la functia de audiente personalizate gestionata de Facebook Inc. situat in afara UE/Spatiului Economic European, care insa este certificat conform informatiilor disponibile public, conform cerintelor Scutului de Confidentialitate UE-SUA (considerat a asigura un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal transferate din Uniunea Europeana catre organizatii din Statele Unite). Va recomandam sa consultati si Politica de confidentialitate a Facebook pe site-ul acestuia.

Daca vom transfera datele dvs. si catre alti parteneri/ furnizori ai Platformei situati in state care nu asigura un nivel adecvat de protectie a datelor transmise, ne angajam sa luam toate masurile necesare pentru a ne asigura ca respectivii parteneri/furnizori respecta termenii si conditiile stabilite in aceasta Politica. Aceste masuri pot include, in plus, implementarea unor standarde de protectie a datelor (de ex. ISO 27001), a unor clauze contractuale standard adoptate de Comisia Uniunii Europene, precum si a unor sisteme de control direct al acestor mecanisme.

Securitatea datelor

Platforma a implementat masurile adecvate de securitate pentru a impiedica ca datele dvs. cu caracter personal sa fie pierdute, utilizate sau accesate accidental, modificate sau divulgate in mod neautorizat. De asemenea, limitam accesul la datele dvs. personale acelor angajati, agenti, contractanti si altor terte parti care au o nevoie comerciala de a cunoaste datele respective. Acestia vor procesa datele dvs. personale la instructiunea noastra si se supun obligatiei de confidentialitate.

Am implementat proceduri pentru a trata orice incalcare suspicioasa a datelor cu caracter personal si va vom notifica pe dvs. si orice autoritate de reglementare competenta cu privire la incalcare, atunci cand suntem obligati legal sa actionam astfel.

Putem pastra datele Dvs in format fizic sau in format electronic. In unele circumstante, putem anonimiza datele dvs. cu caracter personal (astfel incat sa nu mai fie asociate cu dvs.) in scopuri de cercetare sau statistice, caz in care putem utiliza aceste informatii nelimitat, fara sa va informam.

Drepturile Dvs.

In completarea celor mentionate in prezenta Politica, in anumite circumstante, persoana vizata are anumite drepturi in conformitate cu legile privind protectia datelor cu caracter personal. Acestea includ:

Dreptul de acces

Ne puteti cere:

sa confirmam daca va prelucram datele personale;

sa va dam o copie a acelor date;

sa va oferim alte informatii despre datele dvs. personale, precum datele pe care le avem, pentru ce le folosim, cui le dezvaluim, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am luat datele dvs. si daca am efectuat orice proces decizional automatizat sau creare de profiluri, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate in aceasta Politica.

Dreptul de rectificare

Ne puteti cere sa rectificam datele personale inexacte. Este posibil sa cautam sa verificam acuratetea datelor inainte de rectificarea acestora.

Dreptul de stergere (dreptul de a fi uitat)

Ne puteti cere sa va stergem datele personale, dar doar in cazul in care:

nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

v-ati retras consimtamantul (cand prelucrarea datelor a fost bazata pe consimtamant); sau

ca urmare a unui drept intemeiat de a obiecta (vedeti Obiectie mai jos); sau

au fost prelucrate ilegal; sau

trebuie respectata o obligatie legala al carei subiect este Compania.

Nu suntem obligati sa raspundem solicitarii dvs. de a va sterge datele personale daca prelucrarea datelor dvs. personala este necesara:

pentru respectarea unei obligatii legale; sau

pentru stabilirea, exercitarea sau apararea unor drepturi in justitie;

Exista alte cateva circumstante in care nu suntem obligati sa raspundem solicitarii dvs. de stergere, desi acestea doua sunt probabil cele mai comune situatii in care va vom refuza aceasta solicitare.

Dreptul de restrictie

Ne puteti cere sa va restrictionam (si anume, sa le pastram fara a le folosi) datele personale doar cand:

acuratetea acestora este contestata (vedeti Rectificare), pentru a ne permite sa le verificam acuratetea; sau

prelucrarea este ilegala, dar nu doriti sa le stergeti; sau

nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar avem in continuare nevoie de ele pentru a stabili, a exercita sau a apara drepturi in justitie; sau

v-ati exercitat dreptul de a obiecta, iar verificarea motivelor imperioase este in asteptare.

Putem continua sa folosim datele dvs. personale in urma unei cereri de restrictie, in cazul in care:

avem consimtamantul dvs.; sau

pentru a stabili, a exercita sau a apara drepturi in justitie; sau

pentru a proteja drepturile unei alte persoane fizice sau juridice.

Dreptul de portabilitate

Ne puteti cere sa va furnizam datele dvs. personale intr-un format structurat, folosit in mod obisnuit, prelucrabil automat sau puteti solicita sa fie „portate” direct unui alt operator de date, dar in orice caz, doar cand:

prelucrarea este bazata pe consimtamantul dvs. sau pe executarea unui contract cu dvs.; si

prelucrarea este realizata prin mijloace automate.

Dreptul de opozitie

Puteti obiecta la orice prelucrare a datelor dvs. personale ce au ca temei juridic „interesele noastre legitime”, daca credeti ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale au prioritate fata de interesele noastre legitime.

Odata ce ati obiectat, avem oportunitatea de a va demonstra ca avem interese legitime convingatoare, ce au prioritate fata de drepturile si libertatile dvs.

Dreptul de a formula o plangere

Aveti dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Va rugam sa incercati sa rezolvati orice problema discutand, in prima instanta, cu noi, desi aveti dreptul de a contacta autoritatea de supraveghere in orice moment.

Dreptul de a va retrage consimtamantul

Aveti dreptul de a va retrage consimtamantul acordat in situatia in care Platforma prelucreaza datele cu caracter personal in baza acestuia.

Persoana vizata nu va plati un comision sau orice alta taxa pentru a accesa datele dvs. cu caracter personal (sau de a exercita oricare dintre celelalte drepturi). Totusi, Platforma, in calitate de operator, poate impune un onorariu rezonabil daca cererea formulata este vadit nefondata, repetitiva sau excesiva. Alternativ, Platforma va putea refuza sa dea curs unei cereri primite in aceste circumstante.

Platforma are dreptul de a cere anumite informatii pentru a putea confirma identitatea persoanei vizate care a efectuat solicitarea si a asigura, in siguranta, datele personale (sau de exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o masura de securitate pentru a asigura ca datele cu caracter personal nu sunt divulgate persoanelor care nu au dreptul sa le primeasca. Va putem contacta pentru a va cere informatii suplimentare cu privire la cererea dvs. de a grabi raspunsul nostru.

Platforma va depune diligentele necesare pentru a raspunde la toate cererile legitime in termen de o luna. Ocazional, este posibil sa dureze mai mult de o luna daca cererea persoanei vizate este foarte complexa sau persoana vizata a formulat mai multe cereri. In acest caz, Platforma va va notifica si va va tine la curent.

Sa tinem legatura

Am numit un responsabil cu protectia datelor. Primul punct de contact pentru toate chestiunile ce reies din aceasta Politica, inclusiv solicitari de exercitare a drepturilor subiectilor, este Departamentul responsabil cu Protectia Datelor ce poate fi contactat in urmatoarele moduri:

Prin e-mail la office@ssabimpex.ro;

Prin posta la adresa Bacau. Strada Republicii nr. 159, Judet Bacau.

Daca aveti o plangere sau sunteti ingrijorat in legatura cu modul in care va folosim datele personale, va rugam sa ne contactati, in prima instanta, pe noi si noi vom incerca sa rezolvam problema cat mai curand posibil.

Va dorim navigare placuta!