Valencia a gazduit anul acesta Targul Cevisama unde vedete au fost placile ceramice si mobilierul destinat bailor. Numarul impresionant de expozanti a sprijinit propunerea ca Valencia sa devina World Design Capital in 2022, iar 552 dintre acestia au fost chiar expozanti ai Spaniei.
847 de expozanti din Argentina, Brazilia, Franta, Germania, Grecia, Olanda, Italia, Peru, Portugalia, SUA si multe alte tari au adus un numar record de vizitatori anul acesta. In cele 5 zile de targ, peste 92 000 de profesionisti in domeniu au trecut pragul Feria Valencia, locul unde a avut loc expozitia impresionanta.
TAU, Inalco, Dune, Vives Ceramica, Hidrobox, Bestile, Apavisa, Sanycces, Taberner, Realonda, Visobath, Regia Domovari, Versace Ceramics, Irsap, Ceramiche Refin, Bathco, Harmony by Peronda, Museum by Peronda, Hatria si Seven Tiles sunt doar cateva dintre brandurile de renume care au participat anul acesta la Targul Cevisama Valencia 2020.
Cea de a-18-a editie a Targului Cevisama a adus in atentia publicului sau o gama larga de placi ceramice, mobilier pentru bai si piatra naturala. Calitatea, inovatia, procesele tehnologice imbunatatite si designul si-au spus cuvantul in prezentarea materialelor de la Cevisama.
In ceea ce priveste materialele folosite de furnizorii participanti, tendintele targului se aseamana cu cele de la Salonul Cersaie 2019 in sensul in care materialele predominante raman: marmura, marmura cu venatura incarcata, piatra, metalul, cimentul si culoarea placilor ceramice.
In ceea ce priveste placile ceramice, acestea au dimensiuni si forme variate precum: triunghi, hexagon, “crayon” sau “arabesque”.
De asemenea, culoarea anului – albastru – a fost prezenta la toti furnizorii de la targ. Totusi, nu au lipsit celelalte culori precum roz, rosu, verde, albastru, negru, culorile pamantii sau nuante pastel.
In ceea ce priveste sectiunea de sanitare, tendintele sunt materiale compozite, in special gelcoat colorat in orice culoare RAL.
Cevisama isi propune sa schimbe viziunea cliseu asupra utilizarii placilor ceramice din motive sanitare si sa atraga atentia asupra modului in care ceramica poate construi spatii pe de-a intregul, pe care le si completeaza prin adaosul de istorie si cultura pe care il aduce oricarui spatiu pe care il amenajeaza.
Simpla functionalitate a placilor ceramice nu mai reprezenta suficient pentru expozantii din acest an, iar colorarea pieselor clasice din ceramica cu ajutorul imprimarii digitale transforma produse considerate traditionale in adevarate creatii contemporane.
Industria ceramica a Spaniei compune cel de-al 3-lea produs de export pe care tara il are. 3 600 000 de euro intra anul in Spania, dintre care 80 % din suma provine din faptul ca 190 de tari cumpara ceramica spaniola.
Echipa Feria Valencia Cevisama a inceput deja pregatirile pentru targul care va avea loc anul viitor, intre 8 si 12 februarie, organizatorii afirmand ca isi doresc sa imbunatateasca serviciile pe care le ofera expozantilor si sa creasca valoarea informatiilor pe care vizitatorii profesionisti o preiau atunci cand ii viziteaza.
Mai jos, va invitam sa descoperiti in imagini atmosfera de la targ, dar si noutatile din domeniu prezentate de o parte dintre acesti expozanti.
Tau
La Fabbrica
Dune
Peronda
Harmony by Peronda
Museum by Peronda
Vives
Hidrobox
Taberner
In curand, aceste noutati de la targ (si nu numai) vor putea fi admirate in oricare din showroom-urile SSAB in Bucuresti, Bacau, Iasi si Suceava!